Aşk yeniden..

 Yaklaşık 8 yıldır, “Chef in Love” (Aşık Şef) rumuzuyla yemeklerimi siz değerli dostlarla paylaşıyorum.. İşine aşık bir adam olarak elbette ki sevginin çoğaldıkça, paylaşıldıkça güzelleştiğinin de farkındayım.. Bir süredir blog yazarlığını ve fotoğraf paylaşımlarımı azalmıştım ancak yeniden, daha büyük bir heyecanla karşınızdayım..

  Yıllar süren araştırmalar, denemeler, çabalar ve binlerce yemekten sonra, nacizane tecrübelerim ve geliştirmeye çabaladığım tariflerimi bir araya getirme hayalime yaklaşıyorum..

  Profesyonel mutfak hayatımın hemen her anını mutfak kültürünü araştırmaya ve tekniklerimi geliştirmeye adadım.. Sürekli çalışarak, deneyerek ve üreterek geçen 8 yılın ardından, birikimimin bir kısmını ve yemek aşkımı, siz değerli dostlarla paylaşmak hayalindeyim..

  100 denenmiş tariften oluşan ilk  kitap çalışmam “Mutfakta Aşk Var – Dünya Klasikleri”, editoryal süreç uzadığı için maalesef planladığım sürede basılamadı ancak bu süreçte bu blog aracılığı ile, elimden geldiğince tariflerimi ve yeni denemelerimi siz değerli dostlarla paylaşmak istiyorum..

   Umarım ilginizi çeker ve mutfak tutkumun bir parçasını dahi olsa paylaşabilirim.. Bugünlere gelmemde bana destek olan aileme, dostlarıma ve tüm vefalı Chef in Love takipçilerine sonsuz teşekkürler..

Bir Cevap Yazın

